Inregistrare Firma – Procedura Registrul Comertului

Te ajutăm în procedura înregistrării firmei sau a modificărilor la Registrul Comerțului !

Redactăm pentru tine:

  1. Pentru un tarif de 1000 de lei
    • Actul constitutiv pentru societate noua sau cel actualizat pentru modificări (în același tarif dacă ne trimiți varianta inițială în format word); tarif suplimentar – 50 lei/pagina transcrisa;
  2. Pentru un tarif de 200 de lei, sau 100 de lei(daca solicitati si redactarea actului constitutiv):
    • Hotărârea AGA sau Decizia Asociatului Unic;
    • Declarația pentru noul administrator;
    • Declarația pentru noul asociat;
    • Contractul de cesiune părți sociale;
    • Contractul de închiriere sau comodat pentru sediul social;
    • Completarea cererii de înregistrare si a declaraților pe proprie răspundere (formulare tipizate preluate de pe site-ul onrc.ro)

Tarifele includ si instrucțiuni cu privire la procedura de urmat (prin e-mail şi telefonic).

Pentru Bucureşti, putem asigura un avocat care să se ocupe de toată procedura (inclusiv serviciile menționate mai sus), de la obținerea rezervării de denumire şi până la obținerea certificatului de înregistrare.

Onorariul avocatului pornește de la 500 de lei, în funcție de complexitatea serviciilor, dar nu depășește 1000 de lei (cu serviciul de obținere a certificatului fiscal de la ANAF).

Completează acest formular de comandă prin care să ne oferi următoarele informații, după caz:

  • datele firmei pe care dorești să o înființezi (denumire, forma de organizare, domeniu de activitate, capital social, număr asociați);
  • o scurtă descriere a activității pe care dorești să o desfășori;
  • ce modificări dorești să faci la firma existentă;
  • dacă dorești să apelezi la avocatul nostru din Bucuresti sau să-ţi găsim un avocat în alt oraș.
  • Alte informații necesare le vom solicita telefonic.

În maxim 24 de ore vei primi un răspuns pe adresa ta de e-mail ce va cuprinde:

  • analiza gratuităa informaţiilor cuprinse în formularul de comandă;
  • scurta descriere a procedurii de urmat, pentru inregistrarea unei firme noi sau modificarea la firma existenta;
  • precizarea actelor de care avem nevoiepentru redactarea documentelor necesare la Registrul Comertului.

 Important:

  • Va transmitem actele juridice redactate pentru dvs. în maxim 48 de orede la primirea documentelor necesare;
  • GARANTĂM satisfacţia deplină  – Achitati tariful dupa ce primiti raportul juridic sau documentul redactat pentru dvs., pe baza unei facturi proforme, doar daca sunteti multumit de serviciul prestat si daca doriti sa mai beneficiati de serviciile noastre!
  • GARANTĂM calitatea serviciilor – Te despăgubim dacă vei fi prejudiciat din vina avocatului care a redactat actul juridic, până la maxim de 10 ori tariful achitat.